کاشی جو
کاشی جو
برنامه ریزی ابزار کاشی برای سال 2021

برنامه ریزی ابزار کاشی برای سال 2021

برنامه ریزی ابزار کاشی برای سال 2021

خرید ابزار به طور کلی به سه دسته تقسیم می شود:

ابزارهای فرسوده که باید جایگزین شوند.ابزارهایی که باید به روز شوند

و ابزارهایی که نشان دهنده گسترش جدیدی به یک تجارت است.

 

 

دسته اول:

دسته اول تقریباً “بی فایده” برای مشاغل تجاری است. یک ابزار فرسوده یا ناکافی

 

می تواند هزینه نصب کاشی را بپردازد -هرچند زمانهایی دشوار است که ابزاری

 

را که قبلاً استفاده کرده اید کنار بگذارید و به آن اعتماد کنید.

 

به روز رسانی ابزار:

به روزرسانی ابزار تصمیم دشوارتری است.

سریعترین نوآوری در مورد ابزارهای برق بی سیم اتفاق افتاده است ،

 

kashijo2 1 300x200 - برنامه ریزی ابزار کاشی برای سال 2021

اما این نوآوری تا حدودی ناهموار بوده است. درست است که اکنون می توانید قدرتمندتر ،

 

ماندگارتر و سبک تر از قبل ابزار برقی خریداری کنید ، اما آنها واقعاً چقدر از مزیت برخوردار هستند؟

 

ارتقا:

یک نوع ارتقا that که مطمئناً ارزش آن را دارد ،

نوعی ارتقا یا ایمنی بیشتر یا دقت بهتر است.

 

این روزها ایمنی به ویژه شامل هرگونه قرار گرفتن

در معرض گرد و غبار یا ذرات معلق در هوا است ،

 

زیرا این موارد به نگرانی سلامتی فزاینده ای تبدیل شده اند.

از نظر دقت ، به ویژه سطح لیزر در حال تکامل است.

 

 

خرید ابزار:

خرید ابزار به منظور افزایش میزان کار قابل انجام و یا افزودن تجارت

جدید اغلب به ارزیابی ریسک منجر می شود.معمولاً هزینه ابزار فقط در صورتی

قابل استفاده است که بتواند در کار دیگری در منطقه جدید نسبت به آنچه

 

که در حال حاضر یک تجارت انجام می دهد ، استهلاک شود.

این بدان معناست که صاحب مشاغل باید پیش بینیمعقولی از میزان درآمد

حاصل از خرید این ابزار و همچنین اندازه گیری سودآوری آن کار انجام دهد.

 

گزینه های خرید:

از نظر مدیریت امور مالی برای خریدهایی مانند ابزار ،

دو مسیر متفاوت وجود دارد که چگونه می توان

 

در یک زمان (مانند زمان حال) که آینده نه چندان نامطمئن است ،

این کار را انجام داد.کاملاً طبیعی استکه با محدود کردن تعهدات استقراض ،

به این عدم اطمینان پاسخ دهید. این می تواند به معنای پرداخت هر نوع بدهی ،از جمله کارت های اعتباری ،

تا آنجا که ممکن است. این یک عمل سالم و محافظه کارانه برای بسیاری از مشاغل است.

 

 

مسیر دوم:

مسیر دوم این است که تقریباً در جهت مخالف حرکت کنید.

 

بسیاری از مشاغل یک دوره عدم اطمینان را زمان بدی برای گرفتن وام تجاری می دانند.

 

اما آیا این واقعاً منطقی است؟

 

اگر بدانیم که در طی 30 تا 36 ماه آینده قرار است وصله ای خشن از شش تا 12 ماه وجود داشته باشد ،

 

اما اطمینان داریم که بازار پس از آن به سطح سال 2019 باز خواهد گشت ،

 

بهترین راه برای برنامه ریزی برای دستیابی به از طریق آن پچ خشن؟

 

یک راه این است که یک کسب و کار کل خالص سرمایه را که در اختیار دارد به حداکثر برساند.

 

 

 

مسیر سوم:

این می تواند شامل ، به عنوان مثال ، گرفتن وام باشد ،

 

حتی اگر درآمد فعلی کافی برای نگهداری از هزینه ها داشته باشید.

 

پس از آن کسب و کار شما مجبور است از پس هزینه های اضافی آن سرمایه برآید –

 

و شاید هرگز نیازی به استفاده واقعی از آن نداشته باشید.

 

در حال حاضر ، نرخ بهره وام های مشاغل(به استثنای هزینه های تقاضا و هزینه های پیش پرداخت)

 

در بسیاری از موارد به زیر 4.0٪ می رسد. این فقط چند درصد بالاتر از تورم است.

 

گرفتن وام قبل از اینکه کاملاً به آن نیاز داشته باشید ،

به یک کسب و کار کمک می کند تا یکی از مبهم بودن نحوه تأمین مالی را دور بزند.

 

 

 

سوئیسی ها:

سوئیسی ها (که یک یا دو مورد را در مورد بانکداری می دانند)

جمله ای دارند که این نوع شرایط را پوشش می دهد:

 

“وقتی باران می بارد ، بانک ها چترهای شما را می برند”.

برای تعیین اینکه آیا گرفتن وام منطقی است ،

 

یک کسب و کار واقعاً باید “تجزیه و تحلیل احتمالی” را انجام دهد –

که یک روش فانتزی برای گفتن این است

 

که شما باید با صفحه گسترده بنشینید و بررسی کنید

چه اتفاقی می افتد اگر جریان وجوه خشک شود دوره ماهها

 

این صفحه گسترده نیاز به پوشش تمام هزینه های ثابت تجارت و

محاسبه هزینه های متغیر به عنوان درصدی از درآمد کسب شده دارد.

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *