غول کاشی ترکیه Kale رهبر بازار در بین مارک های وارداتی است. بعدی چیست؟

غول کاشی ترکیه2021 Kale رهبر بازار در بین مارک های وارداتی است. بعدی چیست؟

غول کاشی ترکیه Kale رهبر بازار در بین مارک های وارداتی است. بعدی چیست؟

 

ساختن خانه فرصتی است که برای اکثر مردم فقط یک بار در طول زندگی به وجود می آید.

با توجه به اینکه همه می خواهند از همه چیز به بهترین نحو استفاده کنند

 

اما در اینجا مسئله قیمت ، کیفیت ، در دسترس بودن ، سبک و قیمت کلی است. با این وجود ، به طرز جالب توجه ،

 

اغلب اوقات بیش از آنچه که باید ، با وجود در نظر داشتن این سالات ،

 

صاحبان خانه به زور و حتی با مهارت محصولات زیر استاندارد را با قیمت های بالا می فروشند.

 

این یک معضل است که بسیاری از ما از آن آگاه هستیم اما برای بدبختی بزرگ ما ،

 

در پاکستان ، ما استانداردها و بررسی های درستی نداریم تا اطمینان حاصل کنیم

 

که مصرف کنندگان به جای ادعاهای بلند مرتبه سایه دار ، با آنچه در واقع پرداخت کرده اند پایان می دهند.

 

 

 

 

خرده فروشان با این حال ، یک شرکت کاشی مأموریت دارد تا با معرفی

 

فروشگاه های شاخص گل سرسبد ، مشابه فروشگاهی را که برای مارک هایی مانند اپل و غیره

 

در پاکستان برای کاشی و اتصالات سرامیک مشاهده می کنیم ، این امر را تغییر دهد.

 

Kale یک غول کاشی و سرامیک ترکی است که در پاکستان از طریق مدل

 

مشابه فرانشیزینگ فعالیت می کند. در حالی که حسن شاه ، مدیر عامل Kale Pakistan و

 

تیمش عملیات روزمره این تجارت را به صورت محلی مدیریت می کنند ، Kale Turkey

 

کنترل کامل محصول ، بازاریابی و چشم انداز کلی شرکت را در دست دارد.

 

 

 

حسن به عنوان شریک محلی آنها در منطقه محلی کار می کند.کاله بر روی یک مدل فروشگاه

گل سرسبد کار می کند که اغلب توسط شرکت های چند ملیتی دنبال می شود که می خواهند کیفیت ،

قیمت و در دسترس بودن را همراه با هویت تجاری جهانی بررسی کنند. از طریق این فروشگاه ها ،

Kale طیف گسترده ای از محصولات را به نمایش می گذارد و

هر نمایشگاه به طور انحصاری توسط تیم طراحی Kale Turkey طراحی شده است.

 

برخلاف مارک های دیگر که فقط کاشی یا لوازم جانبی تهیه می کنند ، Kale محلول های بهداشتی کاملی ،

کاشی کف ، کاشی حمام ، کاشی آشپزخانه و مبلمان پیشرفته حمام تولید می کند و این یک مزیت رقابتی جدی نسبت به رقبا دارد.

 

 

 

ابراهیم بودور بنیان های Kale Turkey یا Kale Group را در سال 1957 با شرکت

Canakkale Ceramic Factories Corporation بنا نهاد و Kale خیلی زود در شکل گیری

صنعت سرامیک سازی در ترکیه پیشگام شد. از آن زمان ، این شرکت با سرمایه گذاری های

خود به یک غول صنعت در سطح محلی و بین المللی تبدیل شده است.

این سومین و دوازدهمین تولید کننده سرامیک در اروپا است و در بخش مواد شیمیایی ساخت و ساز ،

از نظر تولید و حجم فروش در ترکیه و منطقه رتبه اول و در اروپا در رتبه 5 قرار دارد.

 

این شرکت از زمان سرمایه گذاری در زمینه تولید ماشین آلات و تجهیزات ، صنایع دفاعی ، شیمی ،

لوازم الکتریکی ، انرژی ، فناوری اطلاعات ، حمل و نقل ، جهانگردی و صنایع غذایی

به حدی رشد کرده است که 17 شرکت را در این بخش ها به خطر انداخته است.

 

این شرکت به عنوان یکی از مهمترین بنگاههای صنعتی ترکیه با بیش از 5000 کارمند شناخته می شود

که در یک منطقه جغرافیایی در سراسر چاناکاله به چندین مکان در ترکیه ،

ایتالیا و روسیه گسترش یافته است. علاوه بر این ، به عنوان یک شرکت 100٪ خصوصی ترکیه ،

نقش برجسته و تأثیرگذاری را در بخشهای دفاعی و هواپیمایی بر عهده دارد. گروه کاله

از طریق بیش از 400 نقطه فروش محصولات خود را در بیش از 100 کشور به مشتریان ارائه می دهد.

 

موقعیت جغرافیایی استراتژیک Kale امکان انتقال سریع فناوری از ایتالیا را فراهم می کند ،

زیرا طراحی و نوآوری در صنعت کاشی بیشتر از ایتالیا نشات می گیرد. در همین حال ،

نیروی کار ارزان قیمت ترکیه به Kale اجازه می دهد تا بیش از 27 طیف کاشی

و لوازم سرامیکی و اتصالات تولید کند و در عین حال کیفیت عالی را برای محصولات خود فراهم کند.

 

Kale Turkey سالانه 72 میلیون مترمربع تولید کند ، و این بزرگترین تولید کننده کاشی در ترکیه است ،

در حالی که دومین شرکت بزرگ تنها 30 میلیون متر مربع تولید کند ، فاصله بزرگ 42 میلیون متر مربع است.

کارخانه واحد مکان یابی Kale همچنین بزرگترین کارخانه تولیدی در جهان است.

 

 

 

 

سفر به صنعت تکامل کاشی پاکستان را آغاز کنید

جالب است که آمار رسمی وجود دارد که تولید و مصرف کلی کاشی را در سراسر جهان ثبت می کند

و متأسفانه به نظر می رسد اگر برای پاکستان چشم من به نظر نمی رسد. در حال حاضر ، سرانه پاکستان 0.53 متر مربع است.

فقط در آسیا ، چین و ایران بیشترین کاشی ها با سرانه 3.55 و 3.49 متر مربع استفاده می شود

و پس از آن مالزی با 3.17 ، ترکیه با 2.70 و اندونزی با 1.56.اما کاله و مسئول در

پاکستان فکر می کنم که این تعداد خیلی زود می تواند به سمت بهتر تغییر کند.

 

با حسن شاه ، مدیر عامل شرکت کاله پاکستان ، فردی که یک مأموریت ساده دارد در صنعت کاشی

در پاکستان با معرفی کال ، یک شرکت سرامیکی ترکیه ، که تنها تولید کاشی ندارد ،

اگر شما نمی توانید راه حل های بهداشتی کاملی را ارائه دهید ، می دانید شوید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *