تکنولوژی ساخت کاشی و سرامیک در سال 2021

تکنولوژی ساخت کاشی و سرامیک در سال 2021

تکنولوژی ساخت کاشی و سرامیک در سال ۲۰۲۱

صنعت کاشی سازی مسیر 2021 را هموار می کند

پس از سال آشفته 2020 ، صنعت کاشی به دنبال پیشرفت در سال پیش رو است.

با سرمایه گذاری در نوآوری های جدید که زمینه را برای سال 2021 فراهم می کند ،

کارشناسان کاشی انتظار دارند که این صنعت به سطح قبل از همه گیری برسد.

 

گرگ ماتر ، رئیس Crossville ، گفت: “مثبت ترین برآورد ما این است که گروه

در سال 2021 افزایش خواهد یافت اما هنوز به دلیل عقب افتادن بخش تجاری

در زیر سطح 2019 باقی مانده است و مطمئناً ، بیشتر این مسئله تحت تأثیر سرعت

بازگشت افراد به فعالیت های عادی در طول سال خواهد بود –

و ما نمی توانیم پیش بینی کنیم که این وضعیت چگونه خواهد بود.”

 

 

 

 

 

 

 

در طول سال 2020 ، بسیاری از تأمین کنندگان کاشی مجبور به انجام عملیات محوری ،

چه در تولید ، خرده فروشی یا نصب شدند. و این توانایی یافتن راه حل در برابر مشکلات ،

نگرش صنعت را برای سال جدید هدایت می کند.

 

میکا هند ، مدیر بازاریابی و مدیریت محصول ، کاشی فلوریدا ، گفت:

“توانایی انطباق با روش های جدید تفکر و کار همچنان مهم خواهد بود.”

“یافتن راه های ابتکاری برای تأمین نیازهای مشتریان و تیم های فروش ما اولویت ما خواهد بود

حتی اگر در تلاشیم تا سطح عادی فرآیندهای خود را بدست آوریم.”

 

 

 

محصول به جلو فشار می دهد:

صنعت کاشی متمرکز بر راههای رشد و تأمین نیازهای مصرف کننده – از جمله مهمترین آنها ،

با ایجاد فناوری جدید و پیشرفت محصولات است. تطبیق پذیری و عملکرد قابل اطمینان کاشی ،

محصولات را به مناطق جدیدی از خانه منتقل کرده است که هیچ نشانه ای از توقف در سال آینده را نشان نمی دهد.

 

ماتر گفت: “ما پیش بینی رشد مداوم برای فرمت های بزرگتر و کاشی های دیواری را داریم.”

“بخش پانل های چینی همچنان به عنوان یک گزینه محبوب تر برای اسلبها

و سنگهای گران قیمت در مناطق کلیدی همچنان محبوب است. کاشی های دیواری با طراحی های جدید

و نوآورانه در حال پیشرفت است که گزینه های بسیار خوبی را برای تعداد فزاینده ای از صاحبان

خانه که به عنوان بخشی از پروژه های بهسازی خانه به دنبال به روزرسانی هستند ، ارائه می دهد.

 

 

 

 

 

 

علاوه بر این ، کاشی برای خارج از خانه تنظیم شده است. سام کیم ،

معاون ارشد رئیس جمهور ، محصول ، ملی ، MSI ، گفت: “پیش بینی می شود محصولات بیرونی ،

مانند سنگفرش های چینی ، در سال 2021 یک سال رکورد داشته باشند.”

“محصولات دال چینی ، که هم برای داخل و هم برای فضای داخلی عالی هستند ،

همچنین یکی از نقاط روشن سال 2021 به نظر می رسد.”

 

همچنین فرمت های بزرگ طولانی تر و بیشتر مورد جستجو قرار می گیرند.

اریک آستراچان ، مدیر اجرایی شورای کاشیکاری آمریکای شمالی (TCNA) ، گفت:

“کاشی و سرامیک با ضخامت 2 سانتی متر و بیشتر به سرعت در حال محبوبیت هستند.”

“چنین محصولاتی به عنوان کف بلند با سیستم های پایه روی عرشه و پاسیو های پشت بام و همچنین

در برنامه های کف سازی درجه یک استفاده می شوند …

در دسترس بودن این محصولات و توسعه استانداردها باید به موقع در سال 2021 و بعد ثابت شود.”

 

 

محصولات کاشی در هنگام عملکرد ، تصاویر و حتی هزینه ارائه می شوند.

و این همان گفتگویی است که صنعت در طی سال 2021

با مصرف کنندگان بالقوه به اشتراک خواهد گذاشت. گفت Mara Mara Villanueva-Heras ، معاون رئیس بازاریابی ،

Emser Tile ، “پیشرفت محصولات کاشی ثابت و در حال تحول است – از قالب های جدید و متنوع گرفته

تا نوآوری در پایداری ، طراحی ، الگوها ، بافت ها و رنگ ها و آنها در سال 2021 به رانندگی در بازار ادامه خواهند داد. “

 

و با استفاده از فناوری ، عملکرد کاشی و کیفیت بصری انتظار می رود که بهتر و بهتر شود.

Paij Thorn-Brooks ، معاون رئیس بازاریابی ، شرکت Dal-Tile ، پیش بینی می کند

که فناوری در سال 2021 کلید اصلی کاشی کاری خواهد بود.

وی به FCW گفت: “فناوری همچنان به گسترش بخش كاشی با تصاویر جدید می پردازد

كه به صاحبان خانه و طراحان اجازه می دهد بدون نگرانی در مورد كار ، هر ظاهری را كه می خواهند ایجاد كنند.”

“فن آوری جدید چاپ دیجیتال به تولیدکنندگان کاشی این توانایی را می دهد که از ظاهر نهایی چوب روستایی و

سنگ مرمر لوکس عالی ، تا کاشی هایی که محصولات دست ساز را تکثیر می کنند ،

در عین حال که تمام مزایای کاشی را حفظ می کنند ، به دنبال مواد واقع گرایانه باشند.”

 

کراسویل همچنین پس از سال 2020 که ابزارهای دیجیتالی ضروری را نشان می دهد .

امسال به فن آوری متکی خواهد شد. ماتر گفت:

“ما تمرکز خود را بر ارائه تجربه مشتری دیجیتالی برای طراحان و کاربران نهایی ادامه خواهیم داد.”

وی افزود: “این امر بسیار ساده است كه مشتریان می توانند به سرعت نمونه های مورد نیاز خود را دریافت كنند ،

بسیار پاسخگو باشند و به متخصصان پاسخ دهند و پیام های مربوطه را برای حوزه های تخصصی خود ارائه دهند.

طراحان خدمات و پاسخ سریع و با توجه به شرایط خود را می خواهند و این اولویت ما است.

 

 

 

 

 

 

 

“تحقیق و توسعه محصولات جدید و راه حل های جدید هرگز متوقف نشده است.”

– جیووانی ساورانی ، سرامیک ایتالیا

 

تمیز و سبز

با تمرکز بیشتر ویروس COVID بر تمیز کردن ، کاشی محصول مناسب

برای خانواده های آگاه از سلامتی است. در هسته اصلی خود ، کاشی از مواد طبیعی مانند خاک رس ساخته شده است ،

و این گزینه مناسب برای صاحبان خانه های مستعد آلرژی است. بعلاوه ، تمیز کردن کاشی به راحتی انجام می شود ،

بنابراین صاحبان خانه می توانند در هنگام نگهداری محصول در وقت و انرژی صرفه جویی کنند.

 

تورن بروکس گفت: “کاشی کاملاً مناسب دنیای امروز” آگاه از میکروب “است.

“بر خلاف سایر سطوح ، کاشی درست تولید شده سخت و غیر قابل نفوذ است ،

بنابراین از نظر ذاتی در برابر رشد باکتری ها ، کپک و کپک مقاوم است. کاشی همچنین یک سطح ضد آلرژی است

که هیچ بو و باکتری ندارد. ” در پاییز ، مارک های Dal-Tile اولین خط تولیدات جدید خود را ارائه دادند

که از فناوری Microban برای محافظت از محصولات ضد میکروبی بهره می برد. Thorn-Brooks گفت

این شرکت میزان محصولات خود را با Microban در سال آینده افزایش خواهد داد.

 

 

 

 

 

حتی تامین کنندگان کاشی در خارج از کشور پایداری را در ذهن خود حفظ می کنند

زیرا مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به سلامتی علاقه مند می شوند. رایان فاسان ،

متخصص کاشی و سرامیک و مشاور شرکت کاشی اسپانیا گفت: “با سفارشات در خانه و بسته های محرک ،

بسیاری از صاحبان خانه با نگاهی انتقادی به فضای زندگی خود ،

به دنبال راه هایی برای بهبود انعطاف پذیری و زیست پذیری هستند.”

“سرامیک ها با تهیه سطوح با دوامی که بتوانند در موارد چند منظوره با حداقل محدودیت ها و رژیم های نگهداری آسان ،

به راحتی با این دو هدف صحبت کنند.” وی افزود کاشی یکی از با دوام ترین موادی است

که می توان آن را به راحتی تمیز و حتی بدون استحکام و صدمه به محصول ضد عفونی کرد.

 

 

بازیابی :

 

مسکن در طول سال 2020 با دیدن برخی از نقاط درخشان سال در صنعت ،

یک عامل اصلی بود. و طبق MSI’s Kim ، بازار مسکن می تواند

صنعت کاشی را به موفقیت مشابهی در سال 2021 برساند.

 

کیم گفت: “مهمترین محرک رشد – تشکیلات خانگی و گردش مالی مسکن –

همچنان حرکت فوق العاده ای دارند و انتظار می رود که کاشی کاری

به دلیل ضد آب بودن و ضد نگرانی در سال 2021 عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.”

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *